Instruccions i Matrícula 2n BAT (Curs 2023 – 2024)

INSTRUCCIONS I MATRÍCULA CURS 2023-24 PER ALUMNAT QUE CURSARÀ 2n BAT

PERÍODE: DEL 22 DE JUNY AL 3 DE JULIOL

Per tramitar la matrícula pel curs 2023 – 2024 TOT l’alumnat haurà d’omplir el formulari que trobareu al final d’aquest apartat.

En el cas d’alumnat NOU al centre, caldrà a més adjuntar la següent documentació en el formulari:

1.   Fotografia actual de l’alumne/a, mida DNI.
      Guardeu el document amb el nom:  2nBAT_1rCognom_Nom_FOTO.
2.   DNI o NIE (o PASSAPORT) de l’alumne/a per les dues cares (si en té)
      Guardeu el document amb el nom:  2nBAT_1rCognom_Nom_DNI1 (davant) i 2nBAT_1rCognom_Nom_DNI2 (darrera).
3.   DNI o NIE (o PASSAPORT) dels pares o tutors legals per les dues cares.
      Guardeu el document amb el nom:  2nBAT_1rCognom_Nom_PARES1 (davant) i 2nBAT_1rCognom_Nom_PARES2 (darrera).
4.  Fotocòpia de la Targeta Sanitària Individual de l’alumne/a (TSI).
     Guardeu el document amb el nom:  2nBAT_1rCognom_Nom_TIS.

ACCÉS AL FORMULARI DE MATRÍCULA  [NOU]

(Disponible a partir del 22 de juny)

Una vegada omplert el formulari, rebreu un correu automàtic amb una fitxa en format .pdf, amb les dades emplenades al formulari anterior

(Un cop revisada la documentació, us enviarem un missatge NOMÉS si detectem alguna incidència)

Excepcionalment, per aquelles persones que tinguin dificultats per fer el tràmit telemàtic amb els seus propis mitjans, s’habilitarà un espai amb ordinadors al centre perquè puguin  fer el tràmit telemàtic. Podeu venir al centre en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 9 a 13:00 hores), i porteu tota la informació necessària i la documentació en paper per poder-la escanejar o fotocopiar.