Viatge a Argelès-sûr-mer de 2n d’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO de francès van anar de viatge a Argelès-sur-mer durant els dies 10 i 11 de maig. El dijous van visitar el poble de Collioure, on van fer a més un joc de pistes per conéixer els racons que van immortalitzar Picasso, Mattisse Chagall, i altres Després d’un recorregut en el petit tren que puja fins el Fort Saint-Elme, van gaudir les magnífiques vistes de la badia de Collioure i les platges d’Argelès. A la nit, a la pizzeria i a la bolera i al laser-game, s’ho van passat molt bé. Al matí del divendres es van trobar amb els alumnes del Collège des Albères, amb qui s’han estat escrivint cartes durant tot l’any. Van passar tot el matí amb ells, parlant, jugant i menjant a la “cantine del collège”. Per la tarda, a la platja d’Argelès, van practicat paddel-surf i kayak.

Més informació i més fotos al blog del Dpt. de Francès