Alumnes premiats als Jocs Florals de Perpinyà 2022

Els alumnes Èlia Arrufat Alonso, Mayssa Doudou Buhannu, Ferran Carpio Fusté i Laia Casals Forès, de 1r i de 3r d’ESO, han obtingut diversos guardons pels textos que han presentat a la 99ª edició dels Jocs Florals de Perpinyà que convoca la Companyia Literària de la Ginesta d’Or. Els premis, que consisteixen en el diploma corresponent, els guardons (plaques i medalles) i la publicació dels treballs en un llibre col·lectiu, s’han lliurat a la Sala Aragó de l’Ajuntament de Perpinyà diumenge, dia 22 de maig 2022, a la tarda, en el decurs d’una sessió solemne.

De les 32 obres originals de 1r d’ESO A i D (textos descriptius) i de 3r d’ESO C i E (articles d’opinió) de l’institut Gabriel Ferrater de Reus presentades en aquest concurs literari, la distribució dels premis ha estat la següent:

• Premi Albera:  LA LLENGUA DE COMUNICACIÓ SEGONS L’ASPECTE DE LES PERSONES, d’Èlia Arrufat Alonso
  • Premi Majoral Llech-Walter: LES DESIGUALTATS MATEN, de Mayssa Doudou Buhannu
  • Gran Medalla Jacint Verdaguer: EL MEU CERVELL, de Ferran Carpio Fusté.
  • Medalla: LES NOVES TECNOLOGIES EN LA NOSTRA VIDA QUOTIDIANA, de Laia Casals Forès.
  • Diploma col·lectiu als alumnes de l’institut Gabriel Ferrater de Reus següents: UN MAL EXEMPLE PER A LA SOCIETAT, de Sara Martori Ferrando, L’ORGANITZACIÓ ALS CENTRES EDUCATIUS, de Guillem Molina Roldán, EMMA, de Paula Loreline Masaquiza López, CLÀUDIA, de Laia Palet Valldepérez, MATEO, de Sarah Granjon Castaño,SCP-049, de Bilal Kaichouhi El Gourari, EL VELOCIRAPTOR, de Violeta Priego Baldrich, MY MELODY, de Chloe Varas Valcàrcel, TAMBORÍ, EL MEU CAVALL PREFERIT, d’Ariadna Bertran Sancho,  DESCRIPCIÓ DEL GAT BENGALÍ, de Kautar Yarrouti Sabar, EL MEU GOS MÉS PETIT, de Ciara Gutiérrez Noguera, CÒNDOR DELS ANDES, de Ferran Pastor Ortiz, EL LLOP MARSUPIAL, de Rayane El Gahs Brighta, PARDAL COMÚ, d’Assia Sayadi Ben Ibrahim, SÓN TAN IMPORTANTS ELS REGALS?, de Clara Ribas Bové.