XII Fòrum TRiCS – Primer premi Humanitats

Els dies 12 i 13 d’abril va tenir lloc, al Complex Educatiu de Tarragona,el XII Fòrum TRiCS. obert a l’alumnat de Batxillerat. Els alumnes de 2n de Batx participen exposamt els seus treballs de recerca y els alumnes de 1r de Batx, com a assistents que van escoltar l’exposició feta pels seus companys del mateix centre o d’altres.

Dèlia Foz Figuerola, de 2n de Batxillerat, ha guanyat el primer premi, dotat amb 1500 €, dels Premis URV – Fòrum Trics en la categoria d’Humanitats i Ciències Socials. El treball, que porta per títol Ca l’Estudiant i ha estat tutoritzat per la Rosalia Anglada del Departament de Visual i Plàstica, parteix de l’estudi d’una casa familiar de La Musara i fa un retrat antropològic i arquitectònic de la casa i del poble, abans que aquest quedés deshabitat.