Visita a l’àrea de Microscòpia de la URV

El passat 7 de febrer els alumnes de Biologia de 2n de Batxillerat van visitar l’Àrea de Microscòpia i Tècniques Nanomètriques del servei de Recursos Científics de la Universitat Rovira i Virgili.

Durant tot el matí van poder conèixer el funcionament i les prestacions en recerca dels més avançats aparells de què disposa la URV. Van treballar amb MLSC (Microscòpia Làser Scanning Confocal), TEM (Microscòpia Electrònica de Transmisió) i SEM (Microscòpia Electrònica de Rastreig). Amb aquesta darrera tècnica s’han obtingut les imatges a partir de les mostres que els alumnes van portar. Cal agraïr a la Dr. Mercè Moncusí, coordinadora del servei, i a tot el seu equip, l’atenció que han tingut amb nosaltres.