Sortida Mercat de les Flors i visita IT BATX Arts Escèniques

El  dijous dia 25 de gener l’alumnat de BATX d’Arts Escèniques va anar a veure l’obra La mort i la donzella, de la companyia de L’Institut Valencià de Cultura, dirigida i coreografiada per l’Asun Noales. La peça és una revisió contemporània de la composició romàntica homònima del quartet de corda núm.14 a Re menor de Franz Schubert que gira al voltant de la situació d’una noia a punt de morir, on es planteja, a través de la dansa, el trànsit entre la vida i la mort.

Després vam poder gaudir d’un enriquidor col·loqui en el que es van posar sobre la taula diferents aspectes de l’espectacle, on els alumnes van poder aplicar a nivell pràctic els coneixements adquirits a les matèries. Tot seguit vam fer una visita al Museu de les Arts i al IT, on ens van fer una presentació dels estudis de Grau i una visita per les instal·lacions. I per acabar de tancar una jornada artística ben complerta vam poder gaudir dels tallers de Commedia Dell’Arte que l’alumnat d’interpretació va mostrar a la plaça Margarida Xirgu.