Master Class de fotografia al Parc GÜell

El divendres 5 de novembre va tenir lloc la Master class de Fotografia del concurs EFIM, al Parc Güell de Barcelona. Les guanyadores del concurs, Ling Martín Pujol i Ariadna Mas Girona, van posar a prova els seus coneixements de fotografia sota l’acompanyament del fotògraf professional Pepo Segura. Han estat convocats a l’activitat alumnes finalistes de tot Catalunya. Amb aquesta Master class personalitzada, han descobert racons emblemàtics del parc i recursos fotogràfics molt útils, gràcies a la iniciativa d’EFIM (Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments) i dels tres professionals del món de la fotografia, Pol Viladoms, Lourdes Jansana i Pepo Segura, que n’han fet el seguiment, la formació i el tutelatge. La diada ha estat molt lúdica i amena, finalitzant amb un dinar a l’aire lliure i una fotografia de grup. Les nostres alumnes han conegut les companyes guanyadores que les acompanyaran al viatge de Florència que faran  aquest mes de novembre. Acompanyem l’article amb algunes imatges de la Masterclass i fotografies realitzades per Ling Martin.

També teniu les imatges a Google Photos