L’alumnat de 1r BAT Escènic a l’exposicio ‘Dimonis’

El passat dimecres 14 de desembre, els alumnes de 1r de Batxillerat Escènic van anar a veure l’exposició “Dimonis”, a l’edifici de la Tabacalera (Tarragona). L’exposició estava basada en uns apunts de Jacint Verdaguer sobre l’exorcisme, el pecat, la possessió dels cossos per altres éssers, l’infern… Un seguit de muntatges de so, llums, imatges i música, van fer que durant 40 minuts, els alumnes observessin perplexos tot aquell univers tan diferent i interessant. Posteriorment, van poder experimentar gravant so amb instruments que ells mateixos van portar, creant efectes amb els diferents aparells electrònics que se’ns van oferir. Una sortida divertida, diferent i que esperem que hagi obert un nou món d’idees noves i suggerents als nostres alumnes.

Més imatges a Google Fotos.