Cicle de conferències Yazoo

El cicle de conferències Yazoo que organitza l’Escola d’Art i Disseny de Reus (EADR), obre  al nostre alumnat la possibilitat de conèixer alguns dels àmbits professionals relacionats amb el Disseny.

El passat 6 de febrer vam anar amb 1r de batxillerat d’arts plàstiques a veure i escoltar la xerrada de Natalia Vega. La temàtica girava al voltant de l’animació de personatges per a cinema, televisió i videojocs.Vega, amb una àmplia trajectòria professional, va aportar trucs tècnics molt encertats sobre el món de l’animació, des de la seva pròpia experiència. També va matisar determinats consells molt didàctics per a les pràctiques creatives de tipus professional, com són: l’autocrítica, el feedback i la importància de saber treballar en equip.

La conferència del divendres 7 de febrer  va anar a càrrec d’Herobeat Studios és un estudi de videojocs independent ubicat a Barcelona . L’equip està format per antics companys amb una àmplia experiència en el desenvolupament de videojocs. Els alumnes de 2n de batxillerat d’arts plàstiques van prendre nota de tot un seguit de recomanacions sobre com presentar portafolis, com es crea un vídeojoc des de la primera idea i quins són els passos per fer-lo realitat.