Beca “Campus Científicos de Verano 2018”

Maria Ramos, alumna de 2n de Batxillerat Internacional, ha participat durant l’estiu en el programa «Campus Científicos de Verano» promogut pel Ministerio de Educación, Cultura y Deporte i la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología. Aquest programa s’ofereix, en funció de la nota mitjana del curs anterior, als alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Gràcies a la beca concedida, la Maria ha participat en un programa agroalimentari al Campus d’Hidranatura, de l’1 al 8 de juliol, a la Universitat d’Extremadura.

Hi va haver durant sis dies classes pràctiques i teòriques, amb moltes activitats, com analitzar la composició química d’aliments, visitar granges i explotacions agrícoles i estudiar diferents processos alimentaris. Però no tot va ser ciència, ja que les activitats, jocs i excursions per les tardes van permetre als participats descobrir Extremadura, viure noves experiències, conèixer molta gent interessada en la ciència i guanyar molts i bons amics.

Més imatges a Google Photos…