El gegant Lluís Domènech i Montaner ha arribat a l’institut!

En Quim Ponce, alumne del Batxillerat Arts Escèniques d’aquest centre, ha creat, a partir del seu treball de recerca, una nova gegantera al poble de Canet i, per ser més concrets, ha creat una colla per al nostre Institut.
En Quim ja s’havia proposat projectes ambiciosos, com una nova activitat per al Carnaval de l’Institut, però el 22 de maig va començar a treballar en un projecte molt més gros: la construcció d’una colla gegantera.
Segons el mateix Ponce, “gràcies a l’ajuda d’en Sergio Laniado de La Closka de Mataró, que ha estat un dels patrocinadors del treball, he pogut dur a terme tot el procés de construcció, que ha estat d’unes 300 hores per fer només el gegant; a part, hi ha un ball i un vestuari propis i tot un treball escrit”.
Podeu escoltar la seva entrevista a Ràdio Canet: https://n9.cl/00yuy
L’autor recalca els agraïments i la feina feta de Sergio Laniado amb La Closka, Patricia Pachon, Mickey de los Reyes, Artesania Dorada, Oscar Giganto, Iolanda Serrano, Anna Bertran, Carles Geli, Santi Riera, Beatriz Ovejero, Laura Romero, Carme Fernández, Natalia Múrcia, Júlia Cuenca i Mariona Moraleda.