Ensenyaments ofertats – Tèxtil i Moda

CICLES FORMATIUS

La seu dels cicles formatius és l’Escola de teixits : Plaça de la Indústria, 1  Ubicació

Horaris:

• Primer curs – matins de 8 a 14:30h
  • Segon curs – tardes de 14:30 a 20:00h

Professorat

Contacte cicles: deptextilmoda@iescanet.cat

Cicles ofertats

CFGM Confecció i Moda

Tècnic/a en Confecció i Moda, amb competències professionals del títol Fabricació i Ennobliment

CFGM en alternança dual, orientada als llocs de treball i les competències professionals. Aquest cicle formatiu capacita a l’alumne per a confeccionar, tant a mida com industrialment, peces, complements i altres articles en tèxtil i pell, així com la preparació i conducció dels equips industrials necessaris per l’obtenció de productes tèxtils, complint amb les especificacions de qualitat, seguretat i protecció ambiental.

CFGM Fabricació i ennobliment de productes tèxtils amb tecnologia, color i moda

CFGS Patronatge i Moda

Tècnic/a Superior en Patronatge i Moda

CFGS en alternança dual, orientada als llocs de treball i les competències professionals. Aquest cicle formatiu capacita l’alumnat per a elaborar els patrons i escalats ajustats al disseny dels components dels articles i organitzar i gestionar tècnicament els processos de producció a l’àrea de la confecció industrial, actuant sota normes de bona pràctica, així com de seguretat laboral i ambiental.

Serveis FP

FP Dual