XI Edició de la Jornada Esportiva Solidària–Canet 2024.

El dia 11 d’ abril se celebrarà a l’institut la XI Edició de la Jornada Esportiva Solidària–Canet 2024. L’objectiu d’aquesta proposta és oferir a l’alumnat una experiència pedagògica que permeti interioritzar i desenvolupar valors per aprendre a viure i conviure a través de la pràctica de l’activitat físic i l’esport.

Aquesta Jornada està organitzada pel departament d’Educació Física i dinamitzada per l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut, amb la participació de  de tot l’alumnat d’ESO com a esportistes.

Es duen a terme en diferents indrets i instal·lacions de Canet de Mar, com són el propi Institut, el Pavelló d’Esports, el camp de futbol municipal, les pistes d’atletisme, la platja, el passeig i el complex esportiu H2O.

A més a més d’esportiu, és un esdeveniment solidari, ja que s’aprofita la jornada per fer una recapta d’aliments que es faran arribar a la Creu Roja de Canet per col·laborar amb el Banc d’Aliments. Cadascun dels/les alumnes/as ha de portar un aliment per inscriure’s a l’esport i equip que decideixi realitzar durant el matí.

Cada esport té els seu sistema de competició i un pòster acompanyat d’una breu explicació per donar visibilitat a la dona com a referents en el món de l’esport i fomentar així també la perspectiva de gènere.

La Jornada s’inicia amb un manifest i un espectacle d’inauguració. Cada curs anem incorporant aspectes innovadors. Ja portem once edicions… I per cert, també tenim TV Domènech!! Un grup d’alumnes de batxillerat s’encarreguen d’enregistrar la Jornada Esportiva al llarg del matí amb preguntes i entrevistes als diferents participants i col·laboradors que finalment acaba essent el nostre video reportatge que podreu veure un cop el tinguem preparat juntament amb totes les fotografies que es realitzin durant la Jornada Esportiva.

Us animeu a participar…???

Esperem que gaudiu del matí tant com nosaltres!!

“L’esport és salut i el cos el nostre motor”