Jornades Esportives

Aquesta Jornada està organitzada pel departament d’Educació Física i dinamitzada per l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut, amb la participació de  de tot l’alumnat d’ESO com a esportistes.

Es duen a terme en diferents indrets i instal·lacions de Canet de Mar, com són el propi Institut, el Pavelló d’Esports, el camp de futbol municipal, les pistes d’atletisme, la platja, el passeig i el complex esportiu H2O.

A més a més d’esportiu, és un esdeveniment solidari, ja que s’aprofita la jornada per fer una recapta d’aliments que es faran arribar a la Creu Roja de Canet per col·laborar amb el Banc d’Aliments. Cadascun dels/les alumnes/as ha de portar un aliment per inscriure’s a l’esport i equip que decideixi realitzar durant el matí.

Cada esport té els seu sistema de competició i un pòster acompanyat d’una breu explicació per donar visibilitat a la dona en el món de l’esport i fomentar així també la perspectiva de gènere.

La Jornada s’inicia amb un manifest i un espectacle d’inauguració. A cada curs anem incorporant aspectes innovadors. Ja portem deu edicions… I per cert, també tenim TV Domènech!! Un grup d’alumnes de batxillerat s’encarreguen d’enregistrar la Jornada Esportiva al llarg del matí amb preguntes i entrevistes als diferents participants i col·laboradors que finalment acaba essent el nostre video reportatge.

Us animeu a participar…???

Esperem que gaudiu del matí tant com nosaltres!!

“L’esport és salut i el cos el nostre motor”