Quotes material escolar curs 2023-24

QUOTES EN CONCEPTE DE MATERIAL DIDÀCTIC i D’ASSEGURANÇA ESCOLAR (ESO I BATXILLERAT)

• ESO: 50 € en concepte de quota de material didàctic i d’assegurança escolar (dues quotes de 30€ i 20€ en dos terminis).
  • BATX.: 50 € en concepte de quota de material didàctic i d’assegurança escolar (dues quotes de 30 € i 20€ en dos terminis). La modalitat d’Arts Escèniques té una quota addicional de 30 € per a la realització de tallers durant el curs.

TAQUILLES DE LLOGUER

• 20€/any (socis AFA)
  • 35€/any (no socis AFA)

MATERIAL CICLES FORMATIUS

• 1rCFGM Confecció i Moda. Quota de 293€ en concepte de material i assegurança escolar.
  • 2nCFGM Confecció i Moda. Quota de 222€ en concepte de material i assegurança escolar.
  • 1rCFGM Fabricació i ennobliment. Quota de 260€ en concepte de material i assegurança escolar.
  • 2nCFGM Fabricació i ennobliment. Quota de 149€ en concepte de material i assegurança escolar.
  • 1rCFGS Patronatge i Moda. Quota de 288€ en concepte de material. Taxes per curs:360€ o per unitat formativa: 25€.
  •  2nCFGS Patronatge i Moda. Quota de 212€ en concepte de material. Taxes per curs: 360€ o per unitat formativa: 25€

ARMARIETS CICLES FORMATIUS
Donada la tipologia del cicle l’ús dels armariets és obligatori, cal deixar un dipòsit de 15€ el dia 12 de setembre ( intenteu portar l’import exacte) , 10€ dels quals es retornaran a final de curs quan l’alumne/a  retorni la clau de l’armariet. En cas de pèrdua de la clau es perd el dipòsit deixat a inici de curs.