Informació AMPA: llibres curs 2018-2019

La venda de llibres nous serà:

• Dia: 10 de juliol de 2018.
  • Horari: de 10 a 13.30h i de 17 a 19h.
  • Lloc: Institut (vindrà la llibreria l’Escola).

També es podran comprar directament a la llibreria l’Escola (C / Altimira, 22 de Cerdanyola) o per Internet: http://www.rucsavi.com/

Els llibres de Science Bits, els vendrà direcció (s’haurà de lliurar el justificant del pagament de la quota de l’AMPA). Les famílies hauran de pagar-los a secretaria i els llibres se’ls lliuraran als alumnes el primer dia de classe. Això ho explicarà direcció en la documentació que lliurarà als alumnes per al pròxim curs.

1. Yolanda del río

El preu dels llibres de segona mà ? Cada any des de la AMPA fixeu un preu orientatiu. Estan aquests preus fixats? On els puc trobar?
    Gràcies

1. AMPA Post author

Bona tarda Yolanda,
      En breu publicarem la relació de llibres i preus dels llibres de 2a mà.
      Salutacions

2. José Antonio Caballero

Bon día,
    Ja he vist que alguna persona comentava quin es el preu dels llibres de segona mà, i que breument els donarieu a coneixer