El 24 de febrer vine a esquiar amb l’AEE IES Banús. Places exhaurides!

El proper dilluns 24 de febrer, aprofitant el dia festiu a l’institut, l’Associació Esportiva Escolar IES Banús organitza el tradicional “puja i baixa” per gaudir d’un dia d’esquí a les pistes de La Masella.

L’activitat està pensada per a l’alumnat i amics del centre de fins 18 anys i que ja tenen un domini de l’esquí o l’snow com per poder esquiar amb amics durant el dia. No es realitzarà cap classe amb monitors. La sortida no és per principiants.

El preu és de 41 € i inclou: transport en autocar, forfet, assegurança i material (esquí o snow) amb casc. Si algun participant porta el seu material d’esquí no s’aplicarà cap descompte.

Cal fer l’ingrés a través del caixer automàtic del Banc de Sabadell (entitat 4480 – codi ESQUI) o fent una transferència al compte de l’AEE IES Banús   ES35 0081 0407 1600 0131 1932.

Molt important: cal lliurar el reguard de pagament a la Secretaria del Institut indicant: NOM, COGNOM, TELÈFON, ESQUI o SNOW (tria), ALÇADA i NÚMERO DE PEU. també és pot enviar per correu electrònic a   aebanus@gmail.com

I ens veiem el dilluns 24 a les 6,45h davant de l’institut per gaudir de l’esquí. Arribarem cap a les 19,30h.

Recorda les places són limitades, la data de pagament servirà per reservar la plaça. Si alguna persona fa el pagament i es queda sense plaça se li retornarà l’ingrés.

Us hi esperem!