AEE IES Banús: Activitats Esportives Extraescolars 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Després d’una setmana de promoció de les activitats esportives en les que han participat gairebé 100 alumnes, us presentem els horaris definitius les activitats esportives que organitza l’Associació Esportiva Escolar i que té com objectiu dinamitzar a l’alumnat de l’Institut Banús en la pràctica esportiva extraescolar. S’emmarca dins del Pla Català de l’Esport Escolar.

Setmana del 5 al 9 d’octubre: inici dels entrenaments oficials

Els entrenaments seguiran els següent protocol:

• Els equips tindran places limitades i cada esportista estarà identificat per definir el grup estable.
  • Els espais d’entrenament i partits de competició tindran la limitació d’accés que marquin les autoritats en cada moment. Actualment només poden accedir els esportistes.
  • Els esportistes vindran amb mascareta i es farà servir per fer els desplaçaments per la instal·lació.
  • El material esportiu serà desinfectat després de cada entrenament o serà d’ús exclusió de l’equip.
  • No es faran servir els vestidors de les instal·lacions.
  • Les competicions s’iniciaran al mes de novembre amb una normativa i sistema de competició adaptat per aconseguir la màxima seguretat dels participants,

Els horaris definitius d’entrenament són:

Quotes de l’activitat i forma de pagament:

• Esports amb competició (futbol sala, voleibol, bàsquet)

140€ total (80€ octubre – 60€ febrer) Codi activitat: ESPCOM

• Esports sense competició (dance, tennis taula, workout per pares i mares:):

100€ (60€ octubre – 40€ febrer) Codi activitat: ESPLLEU

• Tir amb arc: parlar amb la responsable de la secció, Club Arquers de Cerdanyola, Juan Carlos Ahumada,  info@cacv.cat, tel. 619214456
  • Gimnàstica rítmica: parlar amb la responsable de la secció, Esther Domingo: estherdombarrios@yahoo.es tel. 667018667

Nota: Recordeu les famílies que vau optar per descomptar la quantitat a retornar del curs passat en aquest primer pagament de la quota del curs 2020-2021, heu de descomptar la quantitat que correspongui:

• Esportistes que van fer esports de competició (bàsquet, voleibol, futbol sala): 32,80 € (1r pagament: 80€ – 32,80€: total 47,20€)
    • Esportistes que van fer esport de lleure (tennis taula, dance, workout): 25,00 € (1r pagament: 60€ – 25€: total 35€)

L’ingrés s’ha de formalitzar al compte de l’AEE IES Banús:

• A través d’ingrés al caixer del Banc Sabadell (codi entitat 004480 + codi activitat  ESPCOM o ESPLLEU)
  • o transferència al compte número Banc Sabadell ES35 0081 0407 1600 0131 1932

Projecte emmarca’t dins del Pla Català de l’Esport a l’Escola. Amb el suport de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

No t’ho pensis més, vine, prova i gaudeix!!

Si necessites més informació: aebanus@gmail.com