AEE IES Banús: Activitats Esportives Extraescolars 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Després d’una setmana de promoció de les activitats esportives en les que han participat gairebé 150 alumnes, us presentem les activitats esportives per a mares, pares i alumnes que organitza l’Associació Esportiva Escolar i que té com objectiu dinamitzar a l’alumnat de l’Institut Banús en la pràctica esportiva extraescolar. S’emmarca dins del Pla Català de l’Esport Escolar.

Quotes de l’activitat i forma de pagament:

• Esports amb competició (futbol sala, voleibol)

140€ total (80€ octubre – 60€ febrer) Codi activitat: ESPCOM

• Esports sense competició (dance, tennis taula, bàsquet, workout per pares i mares:):

100€ (60€ octubre – 40€ febrer) Codi activitat: ESPLLEU

• Tir amb arc: parlar amb la responsable de la secció,

Club Arquers de Cerdanyola, Juan Carlos Ahumada,  info@cacv.cat, tel. 619214456

• Gimnàstica rítmica: parlar amb la responsable de la secció,

Esther Domingo: estherdombarrios@yahoo.es tel. 667018667

L’ingrés s’ha de formalitzar al compte de l’AEE IES Banús:

• A través d’ingrés al caixer del Banc Sabadell (codi entitat 004480 + codi activitat  ESPCOM o ESPLLEU)
  • o transferència al compte número Banc Sabadell ES35 0081 0407 1600 0131 1932

Les activitats es duran a terme des del 30 de setembre de 2019 fins a l’30 de maig de 2020.

Esperem que vulgueu participar en aquestes activitats i que si en teniu altres propostes ens les feu arribar.

Nota: Aquí podreu trobar la fitxa d’inscripció a les activitats: Fitxa d’Inscripció

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *