Vols fer esport? setmana de prova, vine i gaudeix!

Benvolguts alumnes i famílies,

Aquesta setmana es farà un tastet de les activitats esportives que organitza l’Associació Esportiva Escolar de l’institut i que té com objectiu dinamitzar a l’alumnat en la pràctica esportiva extraescolar.

Tothom que vulgui, podrà venir a provar qualsevol d’aquestes activitats i decidir quina vol practicar durant aquest curs. Les activitats són obertes.

No t’ho pensis més, vine, prova i gaudeix!!

Les activitats que es poden realitzar són futbol sala, tir amb arc, dance (balls i coreografies), banúsfitness, bàsquet, korfball, multiesports, gimnàstica rítmica, tennis taula i voleibol.

També estan obertes les inscripcions a la Lliga de futbol sala que es realitzarà a les hores de l’esbarjo.

Projecte emmarca’t dins del Pla Català de l’Esport Escolar.

1. Cristina Espejo

Hola buenas

Me gustaría saber si este año a salido equipo de básquet. El año pasado mi hijo quiso
    Apuntarse y no salió equipo, el está en 2 de la ESO. Gracias