Vols fer esport amb l’Associació Esportiva Escolar IES Banús?

Benvolgut alumnat i famílies,

Després d’un final de curs sobtat ens hem preparat per poder oferir unes activitats extraescolars on tothom que vulgui pugui fer esport amb seguretat i aplicant tots els procediments marcats per les autoritats sanitàries i pel Pla Català de l’Esport.

Així que els propers dies comencem la promoció d’activitats que organitza l’Associació Esportiva Escolar de l’institut amb una setmana plena d’esports els quals podrem provar amb unes mesures especials de seguretat ja que fins la setmana del 5 d’octubre no començaran els entrenaments oficials amb els equips de jugadors i jugadores que conformaran un grup estable.

El calendari que seguirem serà:

Setmana del 28 de setembre al 2 d’octubre: setmana de prova d’esports

Tothom que vulgui, podrà venir a provar qualsevol d’aquestes activitats i decidir quina vol practicar durant aquest curs. Les activitats són obertes. Les activitats que es poden realitzar són Futbol Sala, Tir amb Arc, Dance (balls i coreografies), Bàsquet, Gimnàstica Rítmica, Tennis Taula, Voleibol i Workout adults.

DIA HORARI ACTIVITAT
Dilluns 28 setembre 16 a 17h 1r entrenament i activitat lúdica de

FUTBOL SALA INFANTIL

(1r – 2n d’ESO)

Dilluns 28 setembre 17,15 a 18.15h 1r entrenament i activitat lúdica de

FUTBOL SALA FEMENÍ

Dimarts 29 setembre 18,30 a 19,30h 1r entrenament i activitat lúdica de GIMNÀSTICA RÍTMICA
Dimarts 29 setembre 19,30 a 20,30h 1r entrenament i activitat lúdica de WORKOUT adults
Dimecres 30 setembre 16 a 17h 1r entrenament i activitat lúdica de

FUTBOL SALA CADET

(3r – 4t ESO)

Dimecres 30 setembre 17,15 a 18,15h 1r entrenament i activitat lúdica

de FUTBOL SALA JUVENIL (batxillerat)

Dimecres 30 setembre 19,15

20,30h

1r entrenament i activitat lúdica

de TIR AMB ARC

Dijous 1 octubre 16 a 17h 1r entrenament i activitat lúdica de DANCE (balls i coreografies)
Dijous 1 octubre 16,30 a 17,30h 1r entrenament i activitat lúdica de BÀSQUET
Divendres 2 octubre

16 a  17h 1r entrenament i activitat lúdica

de TENNIS TAULA,

Divendres 2 octubre 16,30 a

17,30h

1r entrenament i activitat lúdica

de VOLEIBOL

*Normativa per la setmana de proves:

• els/les esportistes vindran sols a les instal·lacions, amb roba esportiva, aigua i mascareta.
  • a l’arribar es prendrà la temperatura, es rentarà les mans amb gel i s’inscriurà les dades personals al llistat d’assistents.
  • l’activitat d’aquesta sessió serà de baixa intensitat, amb distància de seguretat i es realitzarà amb mascareta.
  • els/les esportistes que vulguin formalitzar la inscripció caldrà que omplir la documentació i començaran els entrenaments la següent setmana.
  • Documentació a presentar al coordinador (Marc González) als matins a l’institut o per correu electrònic a aebanus@gmail.com per confirmar la inscripció a l’equip:
    • Fitxa d’inscripció, descarrega fent clik.
    • Declaració responsable, descarrega fent clik.
    • Resguard de pagament de la quota d’inscripció. Recordeu les famílies que vau optar per descomptar la quantitat a retornar del curs passat en aquest primer pagament de la quota del curs 2020-2021, heu de descomptar la quantitat que correspongui:
      • Esportistes que fan esports de competició (bàsquet, voleibol, futbol sala): 32,80 € (1r pagament: 80€ – 32,80€: total 47,20€)
      • Esportistes que fan esport de lleure (tennis taula, dance, workout, bàsquet): 25,00 € (1r pagament: 60€ – 25€: total 35€)

Setmana del 5 al 9 d’octubre: inici dels entrenaments oficials

Els horaris definitius d’entrenament seran informats abans del 5 d’octubre i els entrenaments seguiran els següent protocol:

• Els equips tindran places limitades i cada esportista estarà identificat per definir el grup estable.
  • Els espais d’entrenament i partits de competició tindran la limitació d’accés que marquin les autoritats en cada moment. Actualment només poden accedir els esportistes.
  • Els esportistes vindran amb mascareta i es farà servir per fer els desplaçaments per la instal·lació.
  • El material esportiu serà desinfectat després de cada entrenament o serà d’ús exclusió de l’equip.
  • No es faran servir els vestidors de les instal·lacions.
  • Les competicions s’iniciaran al mes de novembre amb una normativa i sistema de competició adaptat per aconseguir la màxima seguretat dels participants,

Projecte emmarca’t dins del Pla Català de l’Esport a l’Escola. Amb el suport de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

No t’ho pensis més, vine, prova i gaudeix!!

Si necessites més informació: aebanus@gmail.com