Visita de Santiago Niño Becerra

L’Institut Banús coneixedor de la importància de tenir informació de primera mà de la problemàtica i les necessitats de la societat, organitza diferents tipus d’activitats i xerrades per al seu alumnat d’ESO i Batxillerat.  Aquestes experiències consolidades han tingut un impacte positiu sobre l’alumnat, l’escola i l’entorn. Per això valorem els professionals que les han impulsat i alhora han transferit el coneixement acumulat per tal que repercuteixi  en l la formació de l’alumnat Banús.

En aquesta ocasió el  proppassat 14 de gener l’Institut Banús tva tornar a gaudir d’una intervenció del Sr  (Catedrático de Estructura Económica, IQS School of Management, Universitat Ramon Llull) en una xerrada per a l’alumnat del Batxillerat Social, on després de la seva presentació es van efectuar preguntes relacionades amb l’economia i les situacions actuals, entrant en un debat força interessant.