Sant Jordi 2017

dia de sant jordi

El passat divendres dia 21 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi d’una manera lúdico-festiva, els actes van tenir lloc en dos torns a l’Ateneu de Cerdanyola i a l’institut.

L’alumnat de 1r i de 2n d’ESO van realitzar una gimcana a l’institut sobre temàtica mitològica de la mà de la Mireia Garcia i de l’alumnat de 1r de Batxillerat Humanístic.

Els actes a l’ateneu es van organitzar segons les diferents matèries que hi participaven. Llengua catalana, matemàtiques, llengua castellana i anglès. L’acte es va inaugurar amb un ball de l’alumnat de 4t d’ESO de la matèria optativa d’ arts escèniques de la mà de les professores Mireia Pla i Ma José Blasco.

A llengua catalana es van lliurar els premis corresponents al concurs literari. A 1r d’ESO l’alumnat va escriure un conte, a 2n d’ESO una tanka i a 3r i 4t d’ESO, un microrelat.

A llengua castellana l’alumnat de 1r i 2n d’ESO van fer un book trailer sobre el llibre de lectura obligatòria de la matèria. A 3r i 4t d’ESO l’alumnat va participar amb una redacció, poema o text. L’alumnat de 4t d’ESO, Silvia Soley, Blanca Orús, Sara de la Torre i Clara Peña, de la mà del professor Joan López i amb la col·laboració del pare de la Clara van interpretar una versió molt especial de la Canción del Pirata d’ Espronceda. Al segon torn l’alumnat de 4t d’ESO, Serena Sánchez, Andrea López, Claudia Martínez, Iker Uviedo i Blanca Orús, de la mà del professor Ernesto Chacón va representar un fragment de l’obra de teatre Bajarse al moro de Jose Luís Alonso de Santos.

A anglès l’alumnat youtuber de tots els nivells van contribuir parlant de les motivacions dels llibres que havien llegit  per animar la resta d’alumnat a llegir-los. També l’alumnat de l’optativa Banús School Musical, de 3r d’ESO, va representar Side to side, una adaptació de l’obra de William Skakespeare, The two gentelmen of Verona de la mà de la professora Montse Baiget.