QUATRE ALUMNES DE BATXILLERAT DEL BANÚS GUARDONATS I FINALISTES AL PREMI NIT MAC LAB 2017

El 16 de novembre, el MAC Can Domènech va acollir  el lliurament del Premi  NIT LAB MAC 2017 i dels  Premis Literaris 2017, organitzats per la UAB i l’ Ajuntament.  L’acte  va estar presidit per l’alcalde de Cerdanyola, Carles Escolà; la regidora de Cultura, Elvi Vila, i el vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura de la UAB, Carles Sánchez.

El passat 27 d’octubre, coincidint amb la festa de Tots Sants, un grup d’escriptors i il·lustradors joves van passar la nit tancats al Museu d’Art de Cerdanyola amb l’escriptor i guionista Joan Antoni Martín Piñol.  Prèviament, van fer una ruta plena de misteri pels jardins del Museu de Ca n’Ortadó i després van escriure relats col·laboratius en línia, de quatre ratlles cadascú, per torns, ben cohesionats, com si fossin creats per un sol autor. Els il·lustradors també creaven les seves obres en aquell moment.

En Javier del Río, la Carme López, la Clàudia Mora i la Clàudia Martínez, alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Banús, van participar en aquesta activitat, afrontant el repte amb entusiasme. El relat del grup del Javier i la Carme, “Lluna de sang”, va ser el guanyador d’aquesta edició del Premi NIT LAB MAC i  els de les seves companyes,  “On hi ha pèl hi ha alegria” i “El misterios xaval llop de Cerdanyola”,  en van resultar finalistes.

Enhorabona a tots quatre!!