Premis per a l’Institut Banús i l’Associació Esportiva Escolar al Pla Català d’Esport a l’Escola

El passat 17 de novembre de 2022 durant la gala del premis del Pla Català d’Esport a l’Escola realitzada a l’INEFC de Barcelona hem rebut un triple reconeixement:

• Millor centre de secundària per l’Institut Banús (segon any consecutiu rebent la distinció).
  • Associació Esportiva Escolar finalista per l’AEE IES Banús.
  • Coordinador finalista per Marc González, coordinador de l’AEE i del PCEE.

L’equip de l’àmbit d’Educació Física recollint els premis a la gala.

Una nit plena de reconeixement per l’esport que realitzeu tots els i les esportistes de l’entitat i del institut.

El vostre esforç i la dedicació dels tècnic@s i dinamitzador@s  ens han fet mereixedors de totes aquestes distincions que porten associats els següent premis:

• Val de 300€ per material esportiu i un Taller o Xerrada per l’alumnat de l’institut.
  • Una beca per un alumne al curs CIATE de dinamitzadors/res del proper estiu
  • Una beca per participar a les jornades formatives de Coordinadors del Pla Català d’Esport a l’Escola

Enhorabona a tothom!!!

Podeu veure el vídeo de l’acte:

Algunes fotografies de l’acte: