On és la zebra?

La percepció és la base del llenguatge visual. La percepció és la manera com interpretem els estímuls que rebem a través dels sentits. Aquests estímuls són interpretats per cadascun de nosaltres segons la nostra cultura (experiències i coneixements).

El funcionament fisiològic dels nostres sentits fa que la percepció de la realitat i la realitat no sigui sempre la mateixa cosa.

La teoria de la GESTALT és l’estudi més important sobre com els sentits, especialment la vista, construeixen i condicionen la percepció dels estímuls que rebem del món exterior.

Amb els alumnes de 3r d’ESO hem començat a treballar els principis perceptius de l’escola GESTALT. Aquí podeu veure algunes imatges de l’inici d’aquest procés de treball.