L’Associació Esportiva IES Banús i 11 alumnes de l’institut finalistes a la Nit de l’Esport 2019

El passat divendres 22 de maig es va celebrar l’edició 2019 de la Nit de l’esport de Cerdanyola on es va premiar als esportistes més destacats de la passada temporada.

Durant l’esdeveniment van ser premiats 11 alumnes i exalumnes de l’IES Banús i la nostra Associació Esportiva Escolar va ser finalista en la categoria “Promoció de l’Esport a l’Escola”.

Judit López Blas (taekwondo), finalista a millor esportista femení i millor equip mixte.

Sara Viñals (gimnàstica rítmica), finalistes a millor esportista femení sub 19.

Eric Guzman (atletisme) i Manel Luque (petanca), finalistes a millor esportista masculí sub 19.

Olga Ruiz (eslàlom en rodes), millor esportista adaptat femení.

Genis Tena i Guillem Sánchez, Premi reconeixement a la bona feina esportiva per la seva tasca en el món del bàsquet.

Queralt Rivera (tennis), Daniela Calvete (bàdminton), Mireia Caballero (bàsquet) i Míriam Moreno (taekwondo), finalistes amb els seus equips en la categoria millors equips de base.

Enhorabona a totes les i els esportistes per la seva passió, esforç i dedicació a les seves especialitats.

I volem encoratjar a la resta de l’alumnat a realitzar pràctica esportiva o física per gaudir i tenir una bona salut.

Tothom està benvingut a l’Associació Esportiva Escolar.