Informació AMPA: Llibres curs 2019-2020

La data per al mercat de llibres USATS serà:
  • Dia: 27 de juny de 2019
  • Horari: de 17 a 19h.
  • Lloc: Pati de l’Institut.

Llistat de llibres que es poden vendre i preus:

La venda de llibres NOUS serà:

• Dia: 3 de juliol de 2019.
  • Horari: de 10 a 13.30h i de 17 a 19h.
  • Lloc: Institut (vindrà la llibreria l’Escola).

També es podran comprar directament a la llibreria l’Escola (C / Altimira, 22 de Cerdanyola) o per internet: http://www.rucsavi.com/

Els llibres de Science Bits, els vendrà direcció (s’haurà de lliurar el justificant del pagament de la quota de l’AMPA). Les famílies hauran de pagar-los a secretaria i els llibres se’ls lliuraran als alumnes el primer dia de classe. Això ho explicarà direcció en la documentació que lliurarà als alumnes per al pròxim curs.

1. miriam moreno

Benvolguts,

Per poder realitzar la venda d’aquests llibres tenim que anar el dia 27 i ja esta?
    Perdoneu la meva ignorància però es la primera vegada que ho fem.

Salutacions,

1. AMPA Autor de l'article

Bona tarda Miriam,

Efectivament l’únic dia que el centre obre el pati per a facilitar el procés de la compra o venda de llibres de segona mà és el dia 27 de juny. Aquest mateix dia hi ha l’opció de deixar el teu contacte en una llista per si no trobes un llibre concret o no has pogut vendre els teus. Les persones que s’apunten en aquestes llistes poden contactar directament entre ells. Aquestes llistes queden penjades publicament a l’AMPA perquè tigueu temps de contactar abans de l’inici del nou curs.
      Si tens qualsevol dubte al respecte demà, durant l’horari del mercat de llibres, busca a algú de l’AMPA i pregunta!

Salutacions

2. Cristina Teruel

Bon dia vull saber quin dia han de començar el curs els nens de 1er d’eso y 2on Eso