Premi de centres per a l’Institut Banús al Pla Català d’Esport a l’Escola

El passat dijous 18 de novembre de 2021 es va celebrar a l’INEFC Barcelona l’acte del lliurament de la segona edició dels Premis del Pla Català d’Esport a l’Escola (enllaç al vídeo de l’acte) organitzat per l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya, amb el suport i la col·laboració de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) (enllaç a la notícia).

Aquests premis son un reconeixement a aquelles entitats esportives sense ànim de lucre, centres educatius i persones vinculades amb el foment de l’esport escolar al país per la seva tasca i compromís amb la promoció de l’esport i l’activitat física entre els infants i adolescents de Catalunya.

En Diego Gamez, cap d’estudis del centre, va recollir el guardó dels Premis del PCEE, corresponents al curs 2020-21, per la categoria: “Premis a la trajectòria del curs”, en què s’han avaluat més de 1.000 centres educatius, Associacions Esportives Escolars, Seccions Esportives Escolars de les AMPA, Coordinadors/es, Consells Esportius i Dinamitzadors/es de tot Catalunya que formen part del Pla Català d’Esport a l’Escola.

Podeu veure l’entrega sencera dels premis a YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wXIYwuRL4VA  (minut 32′ 50″)