i II. Espectacular temporada dels esportistes de l’AEE IES Banús: Tennis Taula, Futbol Sala, Voleibol, Slalom i Fitness

Tota la comunitat de l’Institut Banús estem molt orgullosos de la gran qualitat esportiva i humana mostrada per tots els esportistes de l’Associació Esportiva Escolar.

L’esforç i la capacitat de superació mostrada pels participants i el suport de les seves famílies ha fet d’aquesta temporada una de les millors en la història de l’entitat pel que fa al nombre de practicants així com als resultats esportius.

Ara us mostrem un breu resum:

Tennis taula.

8 nois i noies han entrenant i gaudit d’aquest esports on els resultats més destacats han estat Marcos Pérez guanyador del campionat Comarcal i Marcos Marques 2n classificat. Pérez i Marques fent parella van guanyar el campionat Comarcal. Els dos palistes van participar en individual i equips a la fase territorial i es van classificar per al Campionat de Catalunya per equips, aconseguint la 5à plaça. Una gran temporada.

Jpeg

Futbol sala.

Enguany 30 esportistes han configurat els 3 equips infantils masculins els quals han progressat i millorat qualitativament les seves habilitats durant la temporada. Un equip de 1r d’ESO (C) i dos equips de 2n ESO (A i B). L’equip infantil A ha estat 3r classificat a la lliga comarcal i l’equip infantil C ha estat 11è classificat a la lliga comarcal.

IMG-20170505-WA0010 IMG-20170506-WA0005

L’equip infantil B ha estat el 1r classificat lliga comarcal i va participar a la Fase Territorial a Barcelona on van aconseguir la 3a plaça. Felicitats als integrants de l’equip: Farouk Benamar, Lucas Caballero, Arnau Cano, Alex Castillo, Alejandro Garcia, Adrià Verdagay, Edgard Yañez i Oriol Cano.

IMG_20170621_111954

FS cadet femení 1r classificades a la lliga intercomarcal i 1r classificades a la Fase Territorial. Les noies, totes de segon curs d’ESO i una de 4tESO, han competit amb categories superiors com a Cadets-Juvenils i mostrat una gran confiança i capacitat de superació. A la lliga regular escolar ha guanyat tots els partits menys contra les primeres classificades. A la final Territorial, l’Institut Banús va guanyar 10 a 0 contra el Blancafort. Les 6 jugadores han estat Laura Castaño, Carmina Rabella, Mar Chun de la Rua, Lucia Jerez,  Laura Jurado i Ana Collado.

IMG-20170604-WA0003

Voleibol

La novetat del curs ha estat la creació de 2 equips de voleibol amb alumnat de tot els cursos de l’ESO i Batxillerat. L’experiència ha estat molt positiva després d’uns primers mesos per treballar les principals tècniques i sistemes, els dos equips han evolucionat moltíssim destacant pel gran nivell de joc aconseguit i per disputar tots els partits fins a la última pilota. Moltes felicitats a tot@s pel vostre esforç i capacitat de superació. Una gran temporada!!

Slalom

L’Olga Ruiz continua amb una temporada espectacular. No només ha aconseguit guanyar les dues proves de Jocs Escolars a Mataró sinó que s’ha recuperat d’una intervenció i ha continuat amb la seva progressió personal. Ets una esportista excepcional!

IMG-20170617-WA0001

Fitness

Dos grups de fitness han treballat aquest curs. El primer format per noies de 1r d’ESO que ha treballat la seva condició física alhora que han dissenyat coreografies que han pogut mostrar en diferents actes a la nostra ciutat. L’altre grup destinat a mares del nostre alumnat que han gaudit de l’activitat física amb l’objectiu de millora la salut.

Festa Final

El passat 3 de juny tots els esportistes, tècnics, dinamitzadors i famílies ens van trobar per gaudir d’una jornada lúdic-esportiva on practicar diferents esports, riure, fer un berenar i acomiadar-nos del curs.

Equip humà

Volem agrair de forma molt especial als tots els tècnics-voluntaris (Enric, Judit, Irene, David, Andrea, Natàlia i Marc), als alumnes voluntaris que han col·laborat a les lligues del pati i en actes esportius, als alumnes dinamitzadors de l’Associació Esportiva Escolar IES Banús que han ajudat a que l’entitat continuï progressant i a la Junta Directiva pel suport constant.

IMG-20170429-WA0003