El 28 de febrer vine a esquiar amb l’AEE IES Banús. Places exhaurides!!

El proper dilluns 28 de febrer, aprofitant el dia festiu a l’institut, l’Associació Esportiva Escolar IES Banús organitza el tradicional “puja i baixa” per gaudir d’un dia d’esquí a les pistes de La Masella.

L’activitat està pensada per a l’alumnat i amics del centre de fins 18 anys i que ja tenen un domini de l’esquí o l’snow com per poder esquiar amb amics durant el dia. No es realitzarà cap classe amb monitors. La sortida no és per principiants, cal tenir nivell mínim per baixar amb autonomia per pistes blaves.

El preu és de 41 € i inclou: transport en autocar, forfet, assegurança i material (esquí o snow) amb casc. Si algun participant porta el seu material d’esquí no s’aplicarà cap descompte.

Cal fer l’ingrés a través del caixer automàtic del Banc de Sabadell (entitat 4480 – codi ESQUI) o fent una transferència al compte de l’AEE IES Banús   ES35 0081 0407 1600 0131 1932.

Molt important: cal lliurar el reguard de pagament per correu electrònic a   aebanus@gmail.com indicant: NOM, COGNOM, TELÈFON, ESQUI o SNOW (tria), ALÇADA i NÚMERO DE PEU.

I ens veiem el dilluns 28 a les 6,45h davant de l’institut per gaudir de l’esquí. Arribarem cap a les 19,30h.

Recorda les places són limitades, la data de pagament servirà per reservar la plaça. Si alguna persona fa el pagament i es queda sense plaça se li retornarà l’ingrés.

Us hi esperem!