AEE IES Banús: Inici de les Competicions Esportives del curs 2022-2023

Benvolgudes famílies i alumnat,

Després d’una setmana de promoció de les activitats esportives en les que han participat més de 90 esportistes, us presentem els horaris definitius les activitats esportives que organitza l’Associació Esportiva Escolar i que té com objectiu dinamitzar a l’alumnat de l’Institut Banús en la pràctica esportiva extraescolar. S’emmarca dins del Pla Català de l’Esport Escolar (Generalitat de Catalunya).

• Per poder participar cal que estiguis inscrit enviant la fitxa d’inscripció i el comprovant de pagament a: aebanus@gmail.com
  • Quotes de l’activitat i forma de pagament:
    • Esports amb competició (futbol sala, voleibol)

140€ total (80€ octubre – 60€ febrer) Codi activitat: ESPCOM

• Esports sense competició (dance, tennis taula, workout per pares i mares:):

100€ (60€ octubre – 40€ febrer) Codi activitat: ESPLLEU

L’ingrés s’ha de formalitzar al compte de l’AEE IES Banús (posar el nom de l’esportista):

• A través d’ingrés o pagament amb targeta al caixer del Banc Sabadell (codi entitat 004480 + codi activitat  ESPCOM o ESPLLEU)
    • o transferència al compte número Banc Sabadell ES35 0081 0407 1600 0131 1932

• Documentació a presentar al coordinador (Marc González) als matins a l’institut o per correu electrònic a aebanus@gmail.com per confirmar la inscripció:

Teniu també els calendaris penjats a la nostra pàgina web (http://www.cevoscerdanyola.cat/esport-escolar/jocs-esportius-escolars/esports-equip/).

Sempre consulteu la nostra web per tenir una correcta previsió dels partits o possibles canvis d’horar

• Us fem arribar els calendaris definitius de les competicions de les lligues escolars que començaran el proper cap de setmana del 4-5 de novembre.Teniu els calendaris penjats a la pàgina web del Consell Esportiu (http://www.cevoscerdanyola.cat/esport-escolar/jocs-esportius-escolars/esports-equip/).Sempre consulteu el nostre instagram per tenir una correcta previsió dels partits o possibles canvis d’horari. Cada dimecres a la tarda es publiquen els horaris definitius.

Projecte emmarca’t dins del Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Amb el suport de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

No t’ho pensis més, vine, prova i gaudeix!!

Si necessites més informació: aebanus@gmail.com