AEE IES Banús: Activitats Esportives Extraescolars del curs 2021-2022

Benvolguts/des alumnat i famílies de l’institut!!

Aquest curs comença ple d’il·lusió per realitzar una temporada esportiva plena d’activitats, amb la màxima normalitat i garantint tots els protocols sanitaris.

L’Associació Esportiva Escolar IES Banús organitza una oferta esportiva integradora i variada, per tal de poder donar sortida als interessos i necessitats del màxim nombre de nois i noies possible. També s’adequa a les característiques i tradicions del nostre centre i dóna l’oportunitat a l’alumnat que pugui triar fer una activitat reglada o competitiva (competició del Consell Esportiu), o bé realitzar activitat física des d’una vessant més recreativa o de relació social.

Ara trobareu tota la informació detallada sobre la setmana de promoció, els horaris de les activitats i la inscripció.

Us hi esperem amb moltes ganes!

Calendari:

• Informació per correu electrònic i web: 13 de setembre
  • Informació per les classes a través dels dinamitzadors i dinamitzadores: 23 i 24 de setembre.
  • Promoció de les activitats: del 24 de setembre al 30 de setembre, podeu venir a provar totes les activitats.
    • Horaris per la setmana de prova:

• Inici dels entrenaments oficials: 4 d’octubre (només esportistes inscrits)
    • Horaris d’entrenaments provisionals aproximats (el 3 d’octubre es publicaran els definitius):

• Període d’inscripcions: des del 13 de setembre fins al 22 d’octubre

Si ja ets esportista de l’AEE o tens clar que participaràs ja pots fer la inscripció enviant la fitxa d’inscripció, el comprovant de pagament i declaració responsable a: aebanus@gmail.com

• Quotes de l’activitat i forma de pagament:
    • Esports amb competició (futbol sala, voleibol, bàsquet)

140€ total (80€ octubre – 60€ febrer) Codi activitat: ESPCOM

• Esports sense competició (dance, tennis taula, korfball, workout per pares i mares:):

100€ (60€ octubre – 40€ febrer) Codi activitat: ESPLLEU

• Tir amb arc: parlar amb la responsable de la secció, Club Arquers de Cerdanyola,  info@cacv.cat, tel. 619214456

L’ingrés s’ha de formalitzar al compte de l’AEE IES Banús (posar el nom de l’esportista):

• A través d’ingrés o pagament amb targeta al caixer del Banc Sabadell (codi entitat 004480 + codi activitat  ESPCOM o ESPLLEU)
    • o transferència al compte número Banc Sabadell ES35 0081 0407 1600 0131 1932

Projecte emmarca’t dins del Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Amb el suport de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

No t’ho pensis més, vine, prova i gaudeix!!

Si necessites més informació: aebanus@gmail.com