5 Premis per a l’Institut Banús a la Gala del Pla Català d’Esport a l’Escola

El passat dijous 16 de novembre de 2023 a  l’INEFC Barcelona s’ha fet la gala de la 4a edició dels Premis Pla Català d’Esport a l’Escola, organitzats per l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya, amb el suport del Consell Català de l’Esport.

Durant l’acte l’Institut Banús ha està guardonat a 4 categories, amb 4 premis com a guanyador i 1 finalista.

Els Premis PCEE són un reconeixement a aquelles entitats i persones que, tant a través de la seva acció directa com també gràcies a la seva influència o suport, treballen per transformar positivament la realitat social dels infants i adolescents catalans, mitjançant l’esport i/o l’activitat física, en l’entorn escolar. Consolidant una font de salut i de transmissió de valors.

Els premis han estat els següents:

Institut Banús, millor centre de secundària.

Associació Esportiva Escolar IES Banús, millor AEE.

Marc González, millor coordinador secundària.

Sarahit Muñoz, millor dinamitzadora.

Helena Caballero, dinamitzadora finalista.

Una nit plena de reconeixement per l’esport que realitzeu tots els i les esportistes de l’entitat i del institut.

L’esforç i la dedicació de tècnic@s, dinamitzador@s, professorat i la junta directiva ens han fet mereixedors de totes aquestes distincions que porten associats els següent premis:

• Val de 500€ per material esportiu.
  • Val de 300€ per material esportiu.
  • 2 Vals de 150€ per material esportiu.
  • Una beca per un alumne al curs CIATE de dinamitzadors/res del proper estiu
  • Una beca per participar a les jornades formatives de Coordinadors del Pla Català d’Esport a l’Escola
  • Una beca per participar a les jornades KDM

Un gran reconeixement a la tasca de promoció de l’esport que desenvolupa tot l’equip humà del Banús.

Aquí podeu consultar tots els premiats a la gala.

SI vols veure el vídeo de l’acte: