Avís de les Biblioteques Municipals

Avís important

Romandran tancades fins a nou avís les 227 biblioteques i 10 bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona.

#JoemquedoacasaXBM: documents i serveis digitals a la vostra disposició. Amb el carnet podeu agafar en préstec llibres i pel·lícules digitals a la plataforma eBiblio, escoltar audiollibres, gaudir dels documentals musicals del Festival In-Edit, escoltar música a la Naxos Music Library, consultar els fons digitalitzats d’interès local al Trencadís i accedir a molts altres continguts digitals de la Biblioteca Virtual.

Residiu a Catalunya i no teniu carnet de la biblioteca? Sol·liciteu el carnet i accediu immediatament a tots els continguts i serveis digitals.

No us preocupeu dels préstecs i reserves que teniu a l’Aladí: quan les biblioteques reobrin ja tornareu els documents que teniu a casa i recollireu les reserves que vau fer abans del confinament.

Us podeu mantenir actualitzats per mitjà de les nostres xarxes socials (@bibliotequesXBM, l’etiqueta #joemquedoacasaXBM), així com del portal Biblioteca Virtual.

(Extret del web aladi.diba.cat)