Activitats extraescolars

Durant el curs

En l’àmbit acadèmic es permet als alumnes de batxillerat fer classes de repàs a alumnes del centre al centre un dia o dos dies a la setmana en que el centre roman obert a les tardes.

En l’àmbit esportiu les activitats extraescolars de l’institut Banús són principalment les oferides per l’Associació Esportiva del nostre centre i que cada principi de curs s’obre la inscripció juntament amb la matrícula amb el següent document.

Us presentem les activitats esportives per a mares, pares i alumnes que organitza l’Associació Esportiva Escolar i que té com objectiu dinamitzar a l’alumnat de l’Institut Banús en la pràctica esportiva extraescolar. S’emmarca dins del Pla Català de l’Esport Escolar.

Activitats per mares i pares.

Fitness Adults Dilluns i dimecres 18 a 19h

Activitats per alumnes

Fitness Dilluns i dimecres 17 a 18h
Voleibol Dimarts i divendres Dm 17 a 18h iDv 16,15 a 17,15h
Tennis Taula Divendres 16 a 17,30 h
Futbol sala femení Dilluns i dimecres 16 a 17 h.
Futbol sala infantil   (1r ESO) Dilluns i dimecres 16 a 17 h
Futbol sala infantil   (2n ESO) Dimecres i divendres 17 a 18 h
Futbol sala cadet  (3r-4t ESO) Dimecres i divendres 17 a 18 h

Altres activitats. Consultar les condicions als responsables de l’activitat.

Gimnàstica Rítmica A Dimarts i dijous 17,30 a 18,30 h
Gimnàstica Rítmica B Dimarts, dijous i divendres 17,30 a 19,45 h.
Gimnàstica Rítmica C Dimarts, dijous i divendres 18,45 a 21,30 h

Quotes de l’activitat i forma de pagament:

●     Esports amb competició (futbol sala, bàsquet, voleibol) i fitness per pares i mares:

140€ total (80€ octubre – 60€ febrer)  Codi activitat: ESPCOM

●     Esports sense competició (dance, tennis taula, korfball, fitness):

100€ (60€ octubre – 40€ febrer) Codi activitat: ESPLLEU

●     Gimnàstica rítmica: parlar amb la responsable de la secció,

Esther Domingo: esterdombarrios@yahoo.es  tel. 630137334

L’ingrés s’ha de formalitzar al compte de l’AEE IES Banús:  A través d’ingrés al caixer del Banc Sabadell (codi entitat 004480 + codi activitat  ESPCOM o ESPLLEU) o transferència al compte número Banc Sabadell ES35 0081 0407 1600 0131 1932

Les activitats es duran a terme des de el 3 d’octubre de 2016 fins al 2 de juny de 2017.

Esperem que vulgueu participar en aquestes activitats i que si en teniu altres propostes ens les feu arribar.

Podeu descarregar-vos el formulari d’inscripció.

Esquiada

A l’hivern s’organitza una jornada d’esquí en un dels festius de lliure disposició per alumnes de 4t i batxillerat que després de 3 anys ja tenen tècnica i habilitat contrastada per esquiar al seu aire, més conegut com el PujaBaixa, habitualment a La Masella el podreu reconèixer pel seu mític cartell i el seu preu competitiu.

Esquiada a La Masella 1 dia 2015.redimensionada

Al Juliol

Habitualment s’organitzen diversos campus en la darrera setmana de juny i primeres de juliol per alumnes que s’incorporen al centre en el proper curs.

• Esportiu. Portat a terme per antics alumnes del centre de reconeguda capacitat i que habitualment es troben cursant educació física a la Universitat.
  • Robòtica i Scratch. Portat a terme a partir de l’any 2016 per part d’alumnat de batxillerat, s’inicià al 2014, tracta sobre el conegut entorn de programació Scratch desenvolupat pel MIT.
  • Impressió 3D. Com a novetat aquest any s’iniciarà el taller d’impressió 3D amb TinkerCad.