XXXI Concurs Literari de Sant Jordi

Com cada any, els Departaments de llengües de l’institut organitzen el tradicional concurs literari. Per tal de fomentar la participació, la temàtica és lliure i es dona la possibilitat de fer-ho en tres tipus de formats: narrativa, poesia o còmic. Pel que fa a l’idioma de la producció és ben extens: es pot fer en català, en castellà, en les llengües curriculars que es fan al centre (anglès i francès) i en qualsevol de les llengües maternes de l’alumnat.

Apuntar que hi haurà 3 premis per a primer cicle de l’ESO (1r i 2n), 3 premis per a segon cicle de l’ESO (3r i 4rt) i 3 premis per a estudiants de Postobligatòria (BATX, CFGM i CFGS) en cadascuna de les llengües esmentades i, a part, 2 premis en llengua catalana per a l’alumnat d’Aula d’Acollida i 1 premi en la categoria de professorat i PAS del centre.

Esperem la vostra participació!

i recordeu que la data límit d’entrega és el 2 d’abril!

Els premis seran entregats per membres dels Departaments de llengües durant la celebració de la Diada de Sant Jordi a l’INS Santa Eulàlia.