XX Certamen de Lectura en Veu Alta a la Biblioteca de Rubí

El passat divendres, els alumnes de 2n i 4t d’ESO Reymond Alejandro Guerra, Lucía García, Aarón Justicia i Manel Carrillo van participar a la semifinal del XX Certamen de Lectura en Veu Alta a la Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí, competint amb alumnes d’escoles i instituts del Vallès Occidental. En Reymond va llegir fragments del llibre l’Anticlub d’Àngel Burgas i la Lucía, l’Aarón i en Manel de Nascuts per ser breus de Toni Mata. Finalment, en Reymond de 2n B va resultar guanyador en la categoria de Timoners i passarà a la final que se celebrarà el proper 14 de maig. S’ha de destacar que en Reymond va arribar a Catalunya fa només sis mesos i, en aquest temps, ha aconseguit un molt bon nivell lector en català. Volem felicitar a tots els alumnes que van participar al certamen i també volem donar les gràcies a la tutora d’aula d’acollida, la Rebeca Martínez i al professor de llengua catalana Andreu Lloret.