Xerrada per alumnes de Producció Audiovisual de La Lombarda Films

Seguint amb el Cicle de Xerrades organitzades pels professorat del Departament d’Imatge i So, aquest dimecres 6 de novembre, les productores Laia Parral i Lídia Ferraz van explicar als alumnes de primer i segon curs del CFGS de Producció la feina que desenvolupen a la productora La Lombarda Films.

La Lombarda Films és la productora associativa vallesana que hi ha al darrera de la websèrie The last call (El último tren al Rock n`roll), de diversos vídeoclips i altres produccions relacionades amb iniciatives culturals del nostre entorn.

L’alumnat va conèixer de primera mà i amb exemples concrets tota la feina que implica posar en marxa una productora associativa, aplicant mètodes per organitzar i desenvolupar els rodatges de manera efectiva que permeten combinar la producció audiovisual amb altres tasques professionals.