Visita tècnica de 2n curs del GFGS Il.luminació, captació i tractament d’imatge al Teatre Alegria de Terrassa

L’alumnat del 2n curs del CFGS Il·luminació, captació i tractament d’imatge van fer una visita tècnica al Teatre Alegria de Terrassa el passat dia 3 de maig. Acompanyats per personal professional de la sala, van fer un recorregut per totes les instal·lacions del teatre per conèixer a fons els elements tècnics, especialment els vinculats amb el procés d’il·luminació dels diferents muntatges que es porten a terme en aquest teatre.

Algunes de les imatges mostren l’escenari de la sala amb alumnes de l’Institut del Teatre, que treballaven en un dels seus projectes en aquells moments.