«Spring Fest»

Amb motiu del final de 2n trimestre i la benvinguda de la primavera, celebrem amb totes i tots els alumnes del centre la primera edició de l'”Spring Fest” que contarà amb sessions de DJ amb alumnes del CFGM Videodisjoquei i so, ràdio en directe, streaming i visites guiades. El 23 de març a l’edifici central de l’institut.

12.40h a 13.30h:

Inici de la sessió presentada per l’alumnat del CFGM Videodisjoquei (VDJ) que han preparat per a mostrar en què consisteix aquest cicle formatiu. Hi ha dos espais, el de ràdio (hall) i el de disjoquei (porxo)

Els grups es dividiran de la següent manera:

11.45h a 12.10h: 3rA a ràdio // 3rB a disjoquei

12.10h a 12.35h 3rA a disjoquei // 3rB a ràdio