Resum d’activitats durant el curs del Departament Elèctric

View this post on Instagram

RESUM D'ACTIVITATS DEL DEPARTAMENT ELÈCTRIC. Visita a l’empresa Circutor per part dels alumnes de 1r de GM d’electricitat, vam veure els diferents departaments de l’empresa i ens van orientar la xerrada als punts de recàrrega del vehicles elèctrics. Visita a l’empresa Lamp per part dels alumnes de 1r i de 2n de GM d’electricitat, desprès de conèixer les seves instal·lacions, els alumnes de 1r de GM van rebre una xerrada tècnica sobre enllumenat Led d’interior i d’exterior. Pels alumnes de 2n curs la xerrada va consistir en el càlcul d’enllumenat exterior i interior mitjançant el programa Dialux. Jornada Tècnica de l’empresa UNEX sobre l’ús de canal i safates en les instal·lacions elèctriques. Van assistir alumnes de 1r i 2n de GM, també 1r i 2n de GS. Jornada Tècnica de pràctiques dels alumnes del IOC. Vam realitzar una Jornada de pràctiques pels alumnes que estudien en el IOC, sobre la UF3 del M2 del GM d’electricitat, consistent en instal·lacions elèctriques en industries i locals comercials. Visita a la Fira Advace Factory amb els alumnes de 1r i 2n de GS d’electricitat. En la Fira s’ha exposat les últimes tendències en automatització industrial.

A post shared by INS Santa Eulàlia TERRASSA (@insstaeulalia) on