Participació alumnat CFGS AGBO/CFGM AG10 a la diada internacional per la justicia social

El passat dijous 20 de Febrer el nostre alumnat de la família administrativa, representat pels cursos de 1r CFGS d’administració i finances, ha participat dels actes de celebració del dia internacional per la justícia social. Una curs mes en col.laboració amb els companys i companyes de l’INS Montserrat Roig hem organitzat una jornada reivindicativa i formativa en quant al coneixement que una altra economia és possible. En aquest cas l’acte ha centrat la seva primera part en un cinefòrum sobre la pel.lícula Tambien la Lluvia, de la directora Iciar Bollain. Aquesta centra la seva trama en la guerra per la gestió de l’Aigua que es va viure a la població Boliviana de Cochabamba. Posteriorment s’ha realitzat un debat sobre el film. Un cop realitzat el descans pertinent s’ha iniciat la segona part de l’acte que ha consistit en diverses actuacions freestyle sobre justícia social, on hem comptat amb la participació d’alumnat de 2n CFGM de gestió administrativa. Esperem repetir el curs vinent amb la participació de molts mes instituts.