La Filmoteca de Catalunya rep als alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Realització de projectes d’audiovisuals i espectacles

El passat 27 de maig  els alumnes de Realització van gaudir d’una vista guiada per la Filmoteca de Catalunya. Els alumnes van poder aprofitar la difusió de la cultura cinematogràfica que fa la Filmoteca mitjançant  d’una projecció de cinema clàssic català.

Com a estudiants de Realització  és enriquidor adquirir coneixements del nostre patrimoni audiovisual, a través de exhibicions temporals i projeccions públiques.

Aquesta vegada, els alumnes va poder visionar la pel·lícula de l’any 1967 La Piel quemada dirigida per Josep Maria Forn, cinta que va consolidar al director català como a un gran cineasta.

Els inicis del cinema: