Jornada de presentació del conveni educatiu per l’Economia Social, Solidària i Cooperativa

El passat 17 de maig va tenir lloc la Jornada de presentació del Conveni Educatiu per l’Economia Social i Solidària, que va comptar amb la participació de més de 50 persones, provinents d’una vintena d’escoles, instituts i entitats diverses de la ciutat, entre els quals en descaquen l’alumnat de 2n curs del CFGM de Gestió administrativa i el professor Pablo Moliner com a impulsor del projecte.

El Conveni té per objectiu facilitar que les escoles i instituts de la ciutat incorporin a la seva acció educativa continguts i activitats relacionats amb l’Economia Social, Solidària i Cooperativa. Amb aquesta jornada, l’Ajuntament de Terrassa ha volgut animar tots els centres educatius de la ciutat a adherir-s’hi. El nostre centre, com a institut impulsor del conveni, ha col.laborat presentant una cooperativa simulada elaborada pel 2n curs de l’esmentat CFGM.

A partir d’ara, esperem ampliar les famílies professionals que col.laboraran dins del nostre institut en la difusió de l’Economia Social, Solidària i Cooperativa.

En aquest enllaç trobareu la presentació que l’alumnat ha elaborat sobre el tema.