INFORMACIÓ PER FAMÍLIES ESO I BATXILLERAT

Des de la Direcció de l’Institut Santa Eulàlia us donem la benvinguda a l’institut i us avancem algunes indicacions sobre el proper curs 2023-2024.

HORARI ESCOLAR

Es farà jornada intensiva, la qual cosa vol dir que les classes començaran a les 8:00 del matí i finalitzaran a les 14:30 hores.

A la tarda s’oferiran diferents tipus activitats amb caràcter voluntari i en la seva majoria gratuïtes o a un preu molt baix, per complementar la formació dels seus fills i filles:

– Activitats esportives, competicions, entrenaments

– Suport escolar (gratuït)

– Suport en Llengua Catalana (gratuït)

INICI DE LES ACTIVITATS LECTIVES

El dia 6 de setembre de 2023 començarà el curs acadèmic ESO. Els alumnes seran rebuts segons el següent horari:

• 10:00 Alumnes de 4rt. ESO.
  • 10:30 Alumnes de 3r. ESO.
  • 11:00 Alumnes de 2n. ESO.
  • 11:30 Alumnes de 1r. ESO.

El dia 12 de setembre de 2023 començarà el curs acadèmic BATXILLERAT. Els alumnes seran rebuts segons el següent horari:

• 10:00h 2n Batxillerat
  • 10:30h 1r Batxillerat.

MATERIAL NECESSARI

Educació Secundària Obligatòria (ESO), 1r, 2n, 3r, i 4t:

Els llibres de les diferents matèries són digitals i de l’Editorial Teide. Tots es troben visibles a través de la plataforma Weeras, a més de material propi elaborat pel professorat del centre que pot estar disponible al Classroom del G Suite (Google), Moodle o mitjançant dossiers de fotocòpies.

En el cas de llengües estrangeres (anglès i francès) sí que són llibres de text i els proporciona el mateix Departament de llengües del centre.

Batxillerat: 1r i 2n

El llistat de llibres que faran servir el proper curs es troba al web del centre:

1r de Batxillerat: AQUÍ

2n de Batxillerat: AQUÍ

REUNIÓ FAMÍLIES

Us recordem que les reunions presencials amb les famílies seran els següents dies:

1r ESO:   dimarts 5 de setembre a les 18 hores

2n, 3r i 4t ESO i Batxillerat: dimecres 20 de setembre a les 18 hores

És important la vostra assistència, ja que us informarem sobre el funcionament de l’institut, normes, organització del curs, matèries comunes i optatives, activitats complementàries, calendari de vacances, sortides…

També us presentarem el tutor/a del seu fill/a, així com l’ equip directiu.

Els hi demanem que durant els primers dies de setembre acabin de realitzar les gestions que tinguin pendents amb secretaria per assegurar-nos que tenim tota la documentació necessària.

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

Atentament,

La direcció del centre