El documental “Hospitales Humanos” (ROCHE) destaca el projecte “Rescta de records” (Aps)

Divendres va tenir lloc l’estrena del documental “Hospitales Humanos, consorci sanitari de Terrassa”, acció promoguda per la farmacèutica ROCHE. En aquest vídeo es destaca els principals projectes del CSTi que tenen com a objectiu la humanització de l’atenció sanitària als pacients. Alguns projectes dels projectes escollits per explicar al documental han estat “Rescat de Records” i “Crear vincles”. En el primer participa l’alumnat del Cicle formatiu superior d’Il·luminació, Captació i Tractament d’imatge i consisteix a restaurar les fotos de la gent gran, malmeses pel pas del temps, amb eines digitals com Photoshop. En el segon projecte, “crear vincles”, es fan trobades intergeneracionals on l’alumnat d’ESO comparteix temps amb la gent gran, ja sigui simplement fent passejos per la ciutat o tenint converses amb ells/es.

Es tracta d’una col·laboració amb la Llar Residencial Sant Llàtzer i el Consorci Sanitari de Terrassa que posa en relleu la importància de les relacions intergeneracionals.

Més informació a www.Roche.es

Aquí teniu el documental.