El centre estarà present a la Fira Tria Futur Terrassa que es farà els dies 10 i 11 de març

T’esperem en la Fira TRIA FUTUR que tindrà lloc de manera presencial els dies 10 i 11 de març. La Fira Presencial és la gran novetat de Terrassa Tria Futur en la seva edició de 2022. Els dies 10 i 11 de març, el Recinte Firal de Terrassa (passeig 22 de juliol, 265) acollirà més de 50 estands agrupats en tres zones: una dedicada a centres d’ensenyament, una altra a institucions i entitats i una tercera a empreses, on es donaran cita prop de 40 empreses de la ciutat convidades per l’Ajuntament, agrupades en tres cadenes de valor representatives de la ciutat: salut, energies renovables i tèxtil.

Aquest any la Fira es centra en les energies renovables i el nostre centre està convidat a presentar el CFGS Energies Renovables, únic al Vallès i amb una forta expansió al sector industrial. Durant la fira presentarem les següents activitats de la mà de professors especialitzats del nostre centre en aquest sector.

• Balanç energètic instal·lació solar fotovoltaica d’autoconsum connectada a xarxa: Es mostrarà el funcionament d’una petita instal·lació fotovoltaica d’autoconsum amb connexió a xarxa. Podrem veure als aparells de mesura connectats el balanç energètic de la instal·lació: energia generada, energia consumida pels receptors i energia aportada des de la xarxa o injectada.
    • Sessions a realitzar: Dijous i divendres a les 11.30 hores /// Dijous i divendres a les 15.30 hores. Durada: 30min.
  • Elements d’una instal·lació solar fotovoltaica d’autoconsum connectada a xarxa: Es mostraran els diferents elements que componen una petita instal·lació fotovoltaica d’autoconsum amb connexió a xarxa i la connexió. Relacionat amb aquest tema es podrà veure a través del núvol el monitoratge (en temps real) d’una instal·lació d’autoconsum amb connexió a xarxa.
    • Sessions a realitzar : Dijous i divendres a les 10 hores /// Dijous i divendres a les 17 hores. Durada: 30min.

A més, relacionat amb altres famílies FP del nostre centre, mostrarem maquetes, projectes, farem activitats amb ulleres de VR o un streaming amb una realització televisiva produïda per alumnes d’imatge i so. Emissió en Streaming dia 10 de març (tarda).

Streaming INS Santa Eulàlia

La fira s’adreça a totes les persones que estiguin pensant a fer qualsevol mena d’estudis: alumnat d’ESO que acaba els estudis obligatoris, joves que han deixat d’estudiar i ara volen tornar-hi, persones adultes que estan a l’atur o que volen reorientar la seva trajectòria professional… també s’adreça a les famílies de l’alumnat jove i a professionals de l’orientació i l’educació.

El Recinte Firal obrirà les seves portes de 9 a 14h i de 16 a 19h. En aquest horari, durant els dos dies, s’aniran succeint les activitats: una trentena de xerrades, taules rodones, tallers, exhibicions, etc. A més, durant els dos dies oferiran orientació personalitzada els serveis municipals d’Educació, Emprenedoria, Polítiques de Gènere i Universitats i Foment de Terrassa, que també oferirà assessorament a empreses.