Comencem el curs amb material gratuït per a tot l’alumnat d’ESO

L’alumnat d’ESO de l’Institut Santa Eulàlia comença el curs amb material escolar gratuït per a tots. Amb aquest material s’espera una millora a l’accés del seu aprenentatge i evitar les dificultats que suposa per moltes famílies l’inici de curs.

Segons cada nivell, l’alumnat ha rebut una motxilla completa amb material escolar com llapis, goma, típex, retoladors, aquarel·les, 3 llibretes per apunts, una flauta i regles.

Un any més, aquest material s’ha comprat gràcies a les ajudes del PMOE. El PMOE (“Pla de Millora d’Oportunitats Educatives”) són ajudes europees amb l’objectiu de compensar les desigualtats educatives, provocades pels efectes de la pandèmia de la COVID 19.

alumna amb la motxilla de material gratuït