Col·laborat amb l’IOC per la realització de les jornades tècniques de pràctiques.

Aquest dissabte i el dissabte passat el departament elèctric, com de costum, ha col·laborat amb l’IOC per tal de realitzar 2 jornades tècniques de pràctiques per al seu alumnat. Les pràctiques han estat del mòdul 01 (UF4 i UF5) on l’alumnat ha pogut muntar circuits electropneumàtics, cablejar i programar autòmats ABB. L’altra jornada feta correspon al mòdul 5, on han muntat pràctiques amb el sistema domòtic KNX i el relé programable siemens LOGO!